اخبار کریپتوکارنسی

احتمال تشکیل پرونده پولشویی و نقض قوانین تحریم امریکا برای بایننس

برخی دادستان های ایالات متحده به دنبال متهم کردن صرافی برگ بایننس به پولشویی و نقض قوانین تحریم هستند.

اخیراً خبرگذاری در گزارشی از باز شدن احتمالی یک پرونده در وزارت دادگستری ایالات متحده برای صرافی بایننس خبرداده و گفته است که وکلای این صرافی در حال مذاکره با دادستان ها هستند.

رویترز به نقل از منابع گزارش داده است که دادستان های ایالات متحده در حال بررسی اتهامات عنوان شده علیه صرافی رمزارز بایننس و مدیران آن به دلیل نقض احتمالی قوانین  پولشویی و تحریم ها هستند. در گزارش خبرگزاری رویترز در خصوص بایننس آمده است که تحقیقات گسترده در خصوص این صرافی در سال ۲۰۱۸ و پس از انبوه پرونده هایی که مجرمان از این صرافی رمز ارزی برای انتقال وجوه غیرقانونی استفاده میکردند، آغاز شده است.

این پرونده از سال ۲۰۱۸ باز شده و دلیل اصلی طولانی شدن روند تخقیقات اولیه، اختلاف زیاد بین دادستان های وزارت -دادگستری آمریکاست.

صرافی بایننس نیز در بیانیه‌ای گزارش رویترز را تکذیب و رد کرد. تیگران کامباریان، رئیس اطلاعات و تحقیقات جهانی صرافی بایننس نیز دراظهار نظری در این خصوص گفت : بایننس از نوامبر ۲۰۲۱ به بیش از ۴۷ هزار درخواست اجرای قانون پاسخ داده است.

در صورت تایید شدن این خبر؛ ۳ سناریو احتمالی وجود خواهد داشت :

۱- اعلام جرم علیه بایننس و شخص ژائو انجام بشه و شکایت ازاین صرافی به دادگاه فدرال آمریکا بره.

۲- بایننس و وزارت دادگستری آمریکا به توافق برسن و احتمالا بایننس قبول کنه که خسارتی رو بپردازه تا اعلام جرم انجام نگیره که این سناریو محتمل‌ترین سناریو هست.

۳- وزارت دادگستری آمریکا به جمع‌بندی مشخصی نرسه و پرونده تحقیقاتی بایننس رو مختومه اعلام کنه.

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا