اخبار کریپتوکارنسی

محدودیت انتقال ارز دیجیتال صرافی های ایرانی و بین‌المللی

چوب لای چرخ ایرانی‌ها و اینبار محرومیت در واریز برداشت

همانطور که اخیرا هم در برخی رسانه‌ها دیده یا شنیده‌اید، متاسفانه برخی از صرافی‌های ایرانی با محدودیت‌های جدی از سوی قانون‌گذاران بین المللی حوزه ارز دیجیتال روبرو شده‌اند و این موضوع دارایی کاربران را با ریسک جدی روبرو کرده است.
در این تحریم‌ها کاربرانی که هرگونه واریز و برداشت به کیف‌پول صرافی‌های نوبیتکس، والکس، اکسکوینو، بیت‌پین، رمزینکس، فرهاد اکسچنج و برعکس، با محدودیت روبرو بوده و امکان از دست رفتن دارایی کاربران بسیار زیاد است.

به طور مثال ممکن است شما یک ارز را از کیف‌پول توایکس خود برداشت بزنید به کیف پولتان در یک صرافی ایرانی دیگر انتقال دهید، وقتی کیف‌پول توایکس خود را بررسی می‌کنید ارز مربوط خارج شده است و شما یک هش انتقال در دست دارید اما از صرافی مقصد که پیگیری می‌کنید پول یا همان ارز شما دریافت نکرده است و هیچ یک از طرفین نمی‌توانند کاری برای برگرداندن ارز شما انجام دهند.

ار آنجایی که حفظ امنیت معاملات و دارایی شما کاربران عزیز از اولویت‌های تیم توایکس است وظیفه خود دانستیم تا این موضوع را اطلاع‌رسانی کنیم تا از بروز هرگونه مشکل یا سوء تفاهم جلوگیری شود.  لذا پیشنهاد می‌کنیم در صورت لزوم از یک کیف‌پول واسط مانند تراست ولت استفاده کنید و یا کلیه خرید و فروش‌های خود را روی کیف‌پول اختصاصی خود در توایکس انجام دهید تا دچار مشکل نشوید.

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا