اخبار توایکس
موضوعات داغ

۵۰۰ هزار پپه پاداش بگیر

اولین معاملت مهمون توایکس!
با ثبت اولین تراکنش در صرافی ارز دیجیتال توایکس، ۵۰۰ هزار پپه پاداش دریافت کنید.

توایکس پارتی

توی این مهمونی همه دعوتن و هر کسی می‌تونه با ثبت اولین تراکنش خودش از توایکس ۵۰۰ هزار پپه پاداش دریافت کنه.
باید گفت مهمترین دلیل این مهمونی، تکمیل شدن سفر شما در دنیای کریپتوکارنسی هست تا ببینید چقدر با توایکس راحت و سریع می‌تونید معاملاتتونو تکمیل کنید و پاداش واقعی زمانی هست که شما با استفاده از این ویژگی توایکس، سود های خوبی کسب کنید.

پپه (PEPE) چیست؟

میم کوین ها نوع منحصر به فردی از رمزارزها هستند که از میم (شوخی) های اینترنتی الهام می گیرند و با هدف جلب علاقه کاربران رسانه های اجتماعی و علاقه مندان به میم ها، شروع به فعالیت می کنند. این توکن ها دارای نوسانات شدیدی هستند و ارزش آنها فراز و نشیب های زیادی را تجربه می‌کند. به دلیل ارتباط آنها با رسانه های اجتماعی و فرهنگ اینترنتی، آنها محبوبیت زیادی در دنیای رمز ارزها به دست آورده اند. اگرچه سرمایه گذاری در این ارزهای دیجیتال دارای ریسک بالایی است، اما با پتانسیل پاداش های بالایی نیز همراه است. به این ترتیب سرمایه گذاران علاقه زیادی به ریسک کردن روی این پروژه ها دارند و این عدم اطمینان از آینده این پروژه ها به بازی هیجان انگیزی برای آن ها تبدیل شده است. معروف ترین میم کوین های مارکت رمز ارزها تا به امروز دوج کوین و شیبا اینو بوده اند.

جدید ترین میم کوینی که این روزها صحبت های زیادی از آن در بین فعالان بازار در جریان است پپه قورباغه است. پپه قورباغه شخصیتی کارتونی بود که توسط مت فیوری (Matt Furie) برای کتاب کمیکش به نام باشگاه پسران (Boy`s Club) ساخته شد. پپه که به عنوان قورباغه ای صلح طلب و خوش ذات شخصیت پردازی شده بود به سرعت به یک میم اینترنتی تبدیل شد و در میان رسانه های اجتماعی به استراک گذاشته شد و محبوبیت زیادی به دست آورد.

با این حال در زمان انتخابات ۲۰۱۶ ایالات متحده این شخصیت کارتونی توسط بسیاری از جوامع آنلاین برگزیده و در کنار میم های دیگر برای ایدئولوژی های نژادپرستانه، سخنان نفرت پراکن و دیگر شکل های محتوای تبعیض استفاده شد. در پاسخ به این حرکت، خالق این شخصیت با همکاری ADL تلاش به بازگرداندن اصل شخصیت و تم مثبت او با برگزاری کمپین هایی مانند “نجات پپه” کرد.

برای مطالعه بیشتر در مورد پپه به لینک روبرو مراجعه کنید: ارز دیجیتال پپه

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا