اخباراخبار توایکس

ارتقاء زیرساخت توایکس؛ نامحدودتر از همیشه

بالاخره صرافی توایکس به شرایط عادی خودش برگشت؛ همراه با تغییرات جذاب، تا کاربرانش بتوانند آسان‌تر از همیشه معاملات را به پایان برسانند. در این بین سوالاتی برای کاربران بوجود آمده؛ توایکس چه تغییراتی داشته؟ ارتقا های صورت گرفته در توایکس چه چیز هایی هستند؟ به چه علتی این تغییرات اتفاق افتادند؟

تنوع از هِـــــــــزار گذشت...

چشمگیر‌ترین تغییر توایکس، لیست شدن بیش از ۲۰۰۰ رمزارز معاملاتیست که تقریبا ۶ برابر تعداد رمزارز های پیشین (۳۶۰ رمزارز) است. در این تعداد هر رمزارزی پیدا می‌شود، از میم‌کوین های محبوب تا کوین هایی با مارکت‌کپ بالا؛ این کار دست کاربران را برای انتخاب باز می‌کند و باعث می‌شود کاربران سبد معاملاتی متنوع‌تری داشته باشند.

با جستجو در قیمت لحظه‌ای ارز های دیجیتال می‌توانید اسم های آشنا و غیر آشنای زیادی را بیابید و «همه‌ی تخم‌مرغ های خود را در یک سبد نچینید»

Screenshot 2024-01-08 at 16.29.55

افزایش تعداد شبکه

این مورد به کاربران کمک می‌کند تا بهترین انتخاب ها را برای برداشت یا واریز رمزارز خود داشته باشند. انتخاب شبکه‌ای که کمترین کارمزد و بیشترین سرعت را داراست. توایکس با پشتیبانی از ۳۶۷ شبکه کار را برای کاربرانی که اولویتشان خرید و برداشت آنی است راحت کرده است.

این فیچر در بسیاری از صرافی ها محدود بوده و کاربران مجبور به استفاده از شبکه های بخصوص و محدودی برای انتقال دارایی های خود هستند.

شروع معامله فقط با ۱ تتر

فقط با ۱ تتر یا ۵۰ هزار تومان معاملات خود را آغاز کنید؛ کم شدن حداقل پول لازم برای شروع معامله به این عدد می‌تواند سبد شما را متنوع‌تر کند، به خصوص زمانی که قصد خرید میم‌کوین ها را دارید و نیازمند ریسک بالا همراه با پول کم هستید.

حداقل مقدار خرید در ارتقای اخیر نسبت به عدد پیشین ۱/۱۰ شده تا کاربران به راحتی بتوانند معاملات خود را آغاز کنند و سبد های متنوع‌تری داشته باشند.

کاهش حداقل برداشت رمزارز

با ۵۰ هزار تومان معامله‌ی خود را شروع کن و در لحظه برداشت کن؛ حداقل برداشت برای رمزارز ها به ۱ تتر کاهش پیدا کرده که همراه با فی شبکه این عدد در نهایت به ۱٫۵ تتر خواهد رسید.

این مقدار نیز به ۱/۱۰ کاهش پیدا کرده. شما می‌توانید حداقل برداشت و فی شبکه های مختلف را در لینک روبرو مشاهده کنید: TwoX.ir/fee

Screenshot 2024-01-07 at 12.16.09

مواردی که در بالا ذکر شد عمده‌ترین تغییراتی هستند که در توایکس ایجاد شده‌ تا بتوانیم کاربران توایکس را یک قدم به نامحدود شدن نزدیک‌تر کرده و کاربران با دست بازتری بتوانند معاملات خود را انجام دهند.

معاملات‌تون پُرسود

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا