آموزشاخباراخبار توایکس

تبدیل GTO‌ به GFT در پلتفرم گیفتو

زمانش رسیده تا توکن های GTO تبدیل بشند به GFT!

با مهاجرت GTO از ERC-20 و Bep2 در اصل قرارداد این توکن تغییر کرده است. با اعلام تیم این توکن از تاریخ ۱۳ جان تا ۳ ماه، دارندگان این توکن فرصت دارند GTO‌ خود را به GFT تغییر دهند.
برای از دست نرفتن GTO خود باید توکن های خود را به GFT تبدیل کنید که در ادامه به همین مورد می‌پردازیم.

تبدیل GTO‌ به GFT در صرافی توایکس

در ۳ روز گذشته صرافی توایکس برای کاربرانی که توکن GTO را در کیف‌پول اختصاصی توایکس نگهداری می‌کردند به شکل اتوماتیک این دارایی این دارایی ۱:۱ به GFT‌ تبدیل شده است. راهنمایی های پیش رو متوجه دوستانی هست که توکن GTO را داخل کیف‌پول های شخصی نگهداری کرده و در حال حاضر امکان تبدیل این توکن را در هیچ پلتفرمی ندارند.

تبدیل GTO‌ به GFT

برای آسودگی کاربران برای این عمل، پلتفرم گیفتو سازوکاری را تهیه کرده که کاربر ها به راحتی امکان تبدیل GTO به GFT‌ را داشته باشند. کاربرانی که GTO خود را بر روی شبکه ERC-20 نگهداری می‌کنند امکان استفاده از این ابزار را دارند. برای کاربرانی که GTO خود را بر روی شبکه Bep2 نگه‌داری می‌کنند، گیفتو مسیری متفاوت درست کرده و گیفتو به صورت دستی دارایی این اشخاص را به GTF تبدیل می‌کند.

این تبدیل به صورت ۱:۱ اتفاق می‌افتد و جای هیچ نگرانی برای کسر تعداد این توکن وجود ندارد.

قبل از هرکاری ابتدا نکاتی هست که باید به آن ها توجه کرد:

 

  • اگر دارایی شما بر روی صرافی های متمرکز (CEX) مانند بایننس، توایکس و… هست شما نیاز به تبدیل ندارید و توکن GTO‌ شما به صورت اتوماتیک و ۱:۱ به توکن GFT تبدیل شده است.

  • اگر GTO شما بر روی شبکه ERC-20 و داخل کیف‌پول شخصی هست، GTO Swap Portal امکان تبدیل GTO به GFT را در لحظه را فراهم کرده است: https://swap.gifto.io/

  • اگر توکن GTO‌ کاربر روی شبکه Bep2 و داخل کیف‌پول شخصی هست، با پر کردن فرم گوگل در لینک پایین،‌ این تبدیل به صورت دستی و از طریق پشتیبان های گیفتو انجام خواهد شد: فرم گوگل

  • بیشتر توکن های GTO بر روی قرارداد اتریوم هستند و مقدار کمی از آن ها روی قرارداد Bep2 هستند. توجه داشته باشید که اگر دارایی شما روی قرارداد Bep2 هست به هیچ‌وجه با ابزار تبدیل گیفتو اقدام به تبدیل دارایی خود نکنید و از طریق پر کردن فرم به این موضوع رسیدگی کنید.

  • اگر دارایی شما داخل صرافی هایی هست که تا به الان این تبدیل به سرانجام نرسیده صبر داشته باشید و از طریق پشتیبان های صرافی به این موضوع رسیدگی کنید.

تبدیل GTO‌ به GFT شبکه ERC-20

اگر GTO شما بر روی شبکه اتریوم قرار دارد، با کمک GTO Swap Portal امکان تبدیل دارایی خود را دارید:

 

  1. پلتفرم را باز کرده و کیف‌پول خود را متصل کنید. کیف‌ پول های WalletConnect و Metamask و … کیف‌پول هایی هستند که امکان اتصال به این ابزار را دارند.
  2. اگر میزان دارایی GTO‌شما مثبت باشد، با کلیک بر روی Swap دارایی شما تبدیل به GFT‌ خواهد شد.

نکته: این تبدیل با ابزار فقط برای توکن های GTO با قرار داد ERC-20‌ تنظیم شده است و برای توکن هایی با قرارداد Bep2‌ هیچ کاربردی ندارد.

تبدیل GTO‌ به GFT شبکه Bep2

اگر قرارداد توکن GTO شما بر روی Bep2‌ هست با تکمیل فرم پایین پلتفرم گیفتو به صورت دستی این تبدیل را برای شما انجام خواهد داد.

کلام آخر

بسیار مراقب افراد سودجو باشید، گیفتو به هیچ عنوان از شما درخواست انتقال دارایی GTO را بر روی هیچ شبکه نکرده و نمی‌کند. مطمئن شوید که سایت اصلی گیفتو را برای تبدیل انتخاب کرده‌اید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به لینک که اطلاعیه رسمی گیفتو هست مراجعه کنید: Giftoblog.medium.com

خرید و فروش GFT در صرافی های خارجی به دلیل تحریم های گسترده علیه ایران و ایرانی کاری به مراتب پر ریسک محسوب می‌شود. با ریسک دارایی خود احتمال از دست رفتن بخشی یا همه داراییتان برای شما وجود دارد. در کنار این موضوع سختی خرید دلار برای ورود به بازار های خارجی را نیز به مشکلات اضافه کنید. در صرافی های ایرانی مانند توایکس برای شما امکان خرید و فروش با تومان فراهم است و بدون ترس از دست رفتن دارایی به راحتی امکان خرید و فروش ارز های دیجیتال را دارید. همچنین در صرافی توایکس برای شما امکان معامله ۳۶۰ رمزارز مختلف دیگر نیز فراهم است که می‌توانید در لحظه و به قیمت جهانی آن ها را معامله کنید.  شما می توانید در اکادمی توایکس از جدیدترین اخبار رمز ارزها و توایکس مطلع شوید.

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا