آموزشکار با کیف پول هاکیف پولمفاهیم پایه

بهترین کیف پول‌ های سخت افزاری

ارز های دیجیتال خودتان را داخل بالشت زیرسرتان بگذارید و با خیال راحت بخوابید !!! قبل از هرکاری، برای وارد شدن به دنیای ارز دیجیتال نیاز به کیف پول دارید و اگر با نزدیک بودن پولتان به خود، حس بهتری دارید، کیف پول سخت افزاری (Hardware Wallet) می‌تواند گزینه‌ی خیلی بهتری برای شما باشد.
کیف پول های سرد یا سخت افزاری، این امکان را برای شما فراهم میکنند تا امنیت نگه‌داری ارز های دیجیتال خودتان را بالا ببرید و با خیال آسوده به معاملات خود بپردازید.
در ادامه بهترین کیف پول های سخت افزاری را معرفی میکنیم :

کیف پول سخت افزاری (Hardware Wallet)

این نوع کیف‌پول از لحاظ فیزیکی شباهت زیادی به فلش USB داردو هیچ هکری نمیتواند با هک کردن این کیف پول دارایی های شما را به سرقت ببرد. برای سرقت اطلاعات این نوع از کیف‌پول حتما باید به خود کیف پول دسترسی وجود داشته باشد.
واریز کوین و توکن به کیف پول های سرد همانند کیف پول های گرم هست و شما با داشتن آدرس، می‌توانید به مقدار دلخواه به این کیف پول، ارز دیجیتال واریز کنید. اما برای برداشت کردن ارز دیجیتال، به دلایل امنیتی، با پیچیدگی بیشتری همراه است؛ در ابتدا کد تراکنش باید به تایید صاحب کیف‌پول برسد و در ادامه با وارد کردن کد امنیتی، دوباره تایید را انجام می‌دهید تا بتوانید ارز دیجیتال مورد نظر را منتقل کنید. این مسیر می‌تواند برای کیف پول های مختلف، متفاوت باشد.
به جز نگهداری ارز دیجیتال، این کیف پول ها امکاناتی دیگری هم در اختیار دارندگان خودشان قرار میدهند:

-کسب درآمد غیرفعال یا همان استیک کردن (Stake)

-خریداری ارز دیجیتال به صورت امن

-دسترسی به پروتکل برنامه های غیرمتمرکز (dApp)

– دسترسی به پروتکل های Defi یا برنامه های غیرمتمرکز

باید ها برای خرید کیف‌پول سخت‌افزاری

این کیف پول ها گزینه مناسبی برای کسانی هست که هدفشان نگه‌داری طولانی مدت ارز دیجیتال هست چرا که امنیت دارایی این افراد بالاتر میرود و دسترسی به دارایی ایشان جز با در دسترس بودن فیزیکی کیف پول امکان پذیر نیست. کیف‌پول های سخت‌افزاری بایستی یک سری استاندارد هایی داشته باشند تا برای خرید مناسب باشند.

سهولت در کاربری کیف های سخت افزاری برای کاربران بعد از چند بار استفاده کردن

پشتیبانی از انواع رمز ارز ها (به خصوصی توکن های شبکه های پر کاربرد مانند اتریوم)

امنیت بالا

مکان مدیریت کردن چندین آدرس مختلف برای کیف پول

دوام بدنه‌ی بالا و استفاده از قطعات بدنه استاندارد

پشتیبانی از ورود دو مرحله‌ای و امنیتی

در ادامه چند تا از بهترین کیف پول های سخت افزاری را به شما معرفی می‌کنیم:

کیف‌پول سخت‌افزاری لجر نانو ایکس (Ledger Nano X)

گل سرسبد کیف‌پول های سخت افزاری Ledger Nano X هست که محبوبیت زیادی رو داره و تونسته توجه خیلی از کاربران رو به خودش جلب کند و امتیاز قابل قبولی را دریافت کرده است. این کیف پول نسخه‌ی پیشرفته تری از نسخه قبلی خودش به نام Ledger Nano S هست و توانسته گوی رقابت را از کیف پول های سخت افزاری دیگر بدزدد.

از ویژگی های این کیف‌پول می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

پشتیبانی از تعداد رمز ارز بالا، بیشتر از ۱۰۰۰ عدد

داشتن صفحه بزرگ برای سهولت استفاده و مدیریت بهتر ارز های دیجیتال

داشتن بدنه ضد زنگ و مقاوم

قابلیت اتصال با بلوتوث و کابل

باتری لیتیومی ۱۰۰ میلی‌آمپری

سازگار با همه‌ی دستگاه ها ( موبایل، ویندوز، لینوکس، مک)

کیف‌پول سخت‌افزاری ترزور تی (Trezor T)

این کیف‌پول یکی از سرسخت‌ترین رقیب های لجر نانو ایکس محسوب می‌شود و توانسته با جذابیت ظاهری مناسب و صفحه لمسی بزرگتر نسبت به رقیب خود، کاربران زیادی را به خود جذب کند.در چند سال گذشته انتقاداتی به این کیف‌پول وارد شده که با رفع مشکل و جواب های قانع کننده توانسته اعتماد کاربران خود را بازیابی کند.
ویژگی های کیف‌پول ترزور مدل T :

پشتیبانی از ۱۸۰۰ رمز ارز

صفحه لمسی بزرگتر نسبت به رقبای دیگر

راه اندازی آسان

از لحاظ فیزیکی بزرگتر از لجر نانو ایکس است

سازگاری با همه‌ی دستگاه به جز ios

کیف‌پول کول والت اس (Cool Wallet S)

اولین کیف‌پول سخت افزاری برای موبایل که این مورد را به «باید» برای بقیه کیف پول های سخت افزاری تبدیل کرد. این کیف پول طرحی شبیه به کارت های اعتباری دارد و با نصب برنامه (APP) موبایل مورد نظر برای کیف‌پول، امکان استفاده از آن برای کاربران فراهم می‌شود. با توجه به اینکه این کیف‌پول امکان سواپ (تبدیل) کردن رمز ارز ها را داراست، گزینه مناسبی برای تریدر (Trader) هایی هست که مدت کمی ارز دیجیتال خودشان را داخل کیف‌پول نگه داری می‌کنند تا بتوانند به سرعت دارایی خود را به هر ارز دیجیتال دیگر تغییر دهند.

ویژگی های کیف‌پول کول والت اس

طراحی جذاب

داشتن صفحه لمسی

دسترسی راحت به کیف‌پول با کمک موبایل

استفاده از قطعات پیشرفته و استاندارد مانند بلوتوث خوب

قیمت مناسبتر نسبت به رقبای خود

کاربری راحتتر نسبت به رقبا

دوام پایینتر نسبت به لجر و ترزور

کیف‌پول سخت افزاری سیف‌پال اس وان  (SafePal S1)

این کیف پول از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به کول والت اس دارد با این تفاوت که ضخامت بیشتری نسبت به آن دارد. این کیف پول قابلیت دسترسی به ۱۰,۰۰۰ عدد ارز دیجیتال را دارد و همین موضوع این کیف پول را برای تریدر هایی که نیاز به دسترسی به تعداد بالای رمز ارز را دارند مناسب می‌کند.

پشتیبانی از ۱۰ هزار رمز ارز

قابلیت اتصال با QR Code که در نمونه خود بینظیر است

بدون صفحه لمسی

امکان استفاده آفلاین

کیف‌پول کیپ‌کی (KeepKey)

این کیف پول کمی بزرگ، گزینه مناسبی برای کاربرانی هست که می‌خواهند با قیمت مناسبتر و پایینتر صاحب یک کیف‌پول سخت افزاری شوند. این کیف‌پول اقتصادی، از لحاظ فیزیکی بزرگتر و سنگین‌تر از رقبای خود هست و همینطور از صفحه‌ی بزرگتری هم بهره می‌برد.

ویژگی های کیف پول کیپ‌کی

بدنه مقاوم‌تر نسبت به رقبای خود

پشتیبانی از ۴۰ رمز ارز

صفحه نمایش بزرگتر

قابلیت اتصال با USB

جمع بندی

در این مقاله سعی شد کیف پول های محبوب برای دسته های مختلف فعالان بازار کریپتوکارنسی معرفی شوند و در حد اطلاعات اولیه این کیف‌پول ها را مورد بررسی قرار بدهیم تا بتوانیم به کاربران خود کمک کنیم بهترین انتخاب را داشته باشند. هدف توایکس برای کاربران خود داشتن امنیت است و سعی کرده با ایجاد کیف‌پول اختصاصی برای هر ارز دیجیتال، ورود دو مرحله‌ای، برداشت آنی، نقد شوندگی آنی، امنیت روانی و مالی را برای کاربران خود به ارمغان بیاورد.

برای دادن رای کلید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا